FAQ

Staat uw vraag niet hieronder neem dan gerust even contact met ons op via 0800-2600100 of de chat.


Ik heb een vraag over een factuur. Met wie moet ik contact opnemen?
U kunt contact opnemen met onze afdeling CustomerCare, zij kunnen uw vragen met betrekking tot uw factuur oplossen.
Neem contact met ons op via: 0800-2600100.


Wij zijn een kleine organisatie maar wij willen ook beplanting voor op onze kantoren. Kunnen we hiervoor ook
bij Ambius terechtof werkt Ambius alleen met g rote ondernemingen?

Ja natuurlijk! We hebben een zeer gevarieerd klantenbestand. Van kleine tot grote ondernemingen. Wij leveren
en onderhouden één enkele plant tot complete binnentuinen. Onze adviseurs maken graag een afspraak met u
om ter plekke te bekijken wat uw wensen zijn.


Ik heb een bestelling van plantenbakken en nu wil ik weten wanneer deze levering c.q. installatie zal gaan
plaatsvinden.

Na het verwerken van de order nemen wij contact met u op over de leverdatum. Heeft u op voorhand nog
vragen neem contact met ons op via: 
0800-2600100.


Welke producten en diensten biedt Ambius aan?
Naast het leveren en verzorgen van interieurbeplanting kan Ambius ook het ontwerp en onderhoud van uw
buitentuin ter handnemen. Daarnaast heeft Ambius een breed scala aan producten en diensten om uw
werkplek of omgeving te verbeteren. Denk hierbij aan kerstdecoraties, groene wanden, moscreaties, verse
bloemen met eventueel een wekelijkse wisseling, zijden bloemen en geurbeleving.


Waarom staan er geen prijzen bij sommige producten op uw website?
De reden is heel eenvoudig. Voor sommige producten geldt dat er zoveel mogelijkheden zijn dat wij u liever in
een persoonlijk gesprek eerst uw wensen horen en aan de hand daarvan een passend voorstel
aanbieden. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via 
0800-2600100. Tevens kunt u ook het 
online 
contactformulier invullen, dan nemen we contact met u op om een afspraak in te plannen.


 

 

© 2019 - 2020 Webshop Ambius | sitemap | rss